dissabte, 24 d’octubre del 2009

EL CIRC CRIC

El cap de setmana passat vam anar a la capital, a Barcelona, i diumenge al matí vam assistir a poc més de dues hores de funció del CIRC CRIC en una carpa muntada fora del Teatre LLiure, al peu de Montjuïc.

Tortell Poltrona celebra els seus 35 anys en aquest món amb el seu espectacle "els racons de la memòria. 35 anys fent el pallasso!". Fa números que ja havia fet al llarg d'aquests anys, altres de nous. Entra pallassada i pallassada actuen trapezistes, equilibristes, acrobates, músics, ballarins i saltarins. Tots ells grans artistes!!!






Tinc 40 anys i que jo recordi no havia vist mai actuar en Poltrona. Em va encantar, m'ho vaig passar molt bé i vaig riure molt!!!

Acaba l'espectacle tatarejant una cançó d'en Bob Marley!!!

Reconec que m'agrada molt anar als espectacles infantils amb en Pau, és com tornar a la infància!!!

Als que tingueu nens o no cal, us recomano que l'aneu a veure, us agradarà tant o més que a ells!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada