dilluns, 10 d’octubre del 2011

LLEGIR

Sempre m’ha agradat molt llegir, però em sembla que ara encara hi gaudeixo molt més. Potser perquè acabo el dia molt cansada i el llegir em relaxa molt.

Al vespre només ansio anar al llit i agafar el llibre i deixar córrer la imaginació per terres llunyanes o no tant llunyanes. Ara llegeixo el llibre de la Núria Esponellà “RERE ELS MURS”, cada nit m’en vaig al monestir de Sant Pere de Rodes i m’imgino tot el que passa dins i fora dels seus murs en el segle XII, com que conec l’Empordà i els pobles dels que parla el llibre, ,m’emociono.

LLegir és un plaer. Sempre penso que la gent que no li agraden els llibres, es perden un gran plaer.

Tots hauríem de llegir més i fer que els nostres petits ho facin (cosa difícil en el meu cas). LLegir fa més savi, fa créixer Intel.lectualment, fa obrir la ment, aprèns… en definitiva “ llegir és positiu”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada