dissabte, 21 de febrer del 2009

ELS HOMES QUE NO ESTIMAVEN LES DONES


Recentment he llegit el primer de la triologia MILENIUM " ELS HOMES QUE NO ESTIMAVEN LES DONES", de l'escriptor i periodista suec Stieg Larsson, que va morir d'un inesperat atac de cor poc abans de veure la seva obra publicada.


La triologia té com a protagonista, l'investigador i periodista Michael Blomkvist i la hacker Lisbeth Salander.


És una novela negra, jo no he estat mai amant d'aquestes per això no en llegeixo. Però un amic me la va recomanar i deixar. La vaig començar a llegir amb una mica d'escepticisme, i més quan en el començament del llibre, parla molt del món empresarial, d'estafes, de molts i molts diners... temes que no m'interessen ni hi entenc gaire. Però ràpid la trama va donar un tomb i em va començar a motivar moltíssim, fins el punt de no poder deixar de llegir-la .

A més vaig apendre el que era una hacker, algú que pot entrar al teu ordinador, correu... i assabentar-se de totes les informacions secretes o no secretes que tu hi tens. Quina por!!!

Més endavant tinc previst llegir els altres dos llibres de la triologia: "LA NOIA QUE SOMIAVA AMB UN LLUMÍ I UN BIDÓ DE GASOLINA" i "LA REINA DEL PALAU DELS CORRENTS D'AIRE". D'aquest últim està prevista la seva edició l'estiu que ve.

Us convido a llegir aquest primer llibre i els que ja ho heu fet, m'agradaria saber la vostra opinió. I qui diu del primer, diu del segon.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada