dilluns, 12 de gener del 2009

JUNTS I PROU




LLegint JUNTS I PROU he descobert l' Anna Gavalda, una escriptora francesa (nom i cognoms que semblen catalans). El llibre narra la història d´amor de quatre personatges totalment diferents que comparteixen pis a la ciutat de Paris.



Tots quatre es disposen a viure el que són, potser, els dies més bonics de les seves vides. Abans de trobar-se eren persones soles i ferides, però la seva vida dóna un gir de 360 graus al conviure junts.
Comentant el llibre amb una amiga, em diu que li va despertar un sentiment de confiança que tenia ben adormit.
Ara intentaré trobar la pel.lícula, molt recomanable, m´han dit. M´agrada el cinema francès i trobo que ens arriben poques pel.lícules del nostre país veí.

2 comentaris:

  1. Princesaaaaaaaaaa estic d'acord amb tu, el llibre és genial. He vist la pel.lícula i no està malament però em quedo amb el llibre. Sempre és difícil tria entre cinema i literatura....

    Jo ara estic llegint el segon llibre d'aquesta autora que es diu EL CONSOL. Per mi un pèl massa trist...

    petons literaris guapa

    ResponElimina
  2. La peli també és bona.
    Vaig veure-la aquest any 2007, després de baixar-la per internet, perquè a les cartelleres les pel.lícules franceses tenen poca durada.

    ResponElimina