dijous, 8 de gener del 2009

Matí a Sant Martí de LLemena

Vaig descobrir una carretera amb un paisatge maquíssim. Em refereixo a la que va cap a Les Planes d´Hostoles des de Girona, passant per Sant Gregori. Vaig anar tirant i passant tot de petits pobles ( LLorà, Granollers de Rocacorba... ) fins arribar a Sant Martí de LLemena. Allí vaig aparcar el cotxe disposada a anar a fer una volta. El que primer vaig veure va ser un galliner a la part de baix del poble i tocant a la carretera, feia temps que no en veia cap.






Vaig conèixer a una habitant del poble, que ens va acompanyar fins a la petita esglèsia, mentre ens explicava sobre aquell indret tant tranquil, entre altres coses, ens va dir que havien fet el pessebre vivent el dia de cap d´any i hi havia anat molta gent a veure´l... vam anar fins a la rectoria a on hi havia la casa de colònies. Va ser molt interessant parlar amb aquella ex-mestra, que ara es dedicava a explicar llegendes als més petits.

I m´en vaig donar compte que agradable i familiar podia ser la vida en un poble envoltat de muntanyes, a la Vall del LLemena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada